Meteen naar de content

Gratis verzending

Gratis verzending boven €40

Meer dan 10.765 tevreden klanten

Meer dan 10.765 tevreden klanten

    FAQ

    Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

    Een bestelling plaatsen:

    1. Voeg de items toe aan je winkelmandje.
    2. Je kunt bestellen via de kassa op onze website of via PayPal.
    • Als je het bestelproces wilt voortzetten via onze website, klik dan op de groene knop "Afrekenen" aan de rechterkant van het scherm.
    • Als je door wilt gaan met PayPal, klik dan op de PayPal-knop

    3. Je wordt doorgestuurd naar onze pagina met klantgegevens. U wordt gevraagd deze in te voeren:

    • E-mailadres
    • Naam
    • Adres

    1. Als je een geldige kortingscode hebt, kun je deze invoeren in het veld "Korting" aan de rechterkant van het scherm. Zorg ervoor dat je op de knop "Toepassen" klikt, zodat je korting wordt berekend en toegepast op je bestelling.


    2/ Ga verder door op de knop "Doorgaan naar verzendmethode" te klikken. Zorg ervoor dat je het afleveradres correct hebt ingevoerd (indien verschillend van het factuuradres). Zodra je alle gegevens hebt ingevoerd, klik je op "Doorgaan naar betaalmethode".


    3. U moet nu uw betalingsgegevens invoeren. Je hebt de optie om aan te geven dat de verzend- en factureringsgegevens overeenkomen, indien van toepassing.


    4. Zodra je het formulier hebt ingevuld, klik je op de knop "Bestelling afronden". Je komt op een scherm met een samenvatting van de bestelling en een orderbevestiging op het scherm, evenals een tweede bevestiging per e-mail.

    Als je problemen ondervindt tijdens het bestelproces, neem dan contact op met onze klantenservice door ons een e-mail te sturen op support@anjoize.com.

    Wat moet ik doen als er artikelen ontbreken of verkeerd zijn geleverd bij de bestelling?

    Neem voor ontbrekende of verkeerd geleverde artikelen contact met ons op via. Vermeld je transactienummer (bestelnummer) en stuur ons een proefdruk (het afbeeldingsbestand moet kleiner zijn dan 1 MB). We sturen je graag het juiste artikel zonder extra kosten en we zullen het artikel dat per ongeluk naar je is verzonden niet terugvorderen! Je mag het houden als cadeau van ons.

    Hoe weet ik dat mijn bestelling succesvol is verzonden?

    Je ontvangt een e-mailbevestiging met het bestelnummer en de details van je bestelling.

    Ik wil mijn bestelde artikelen wijzigen. Wat moet ik doen?
    Het wijzigen van je bestelling is mogelijk tot 23:00 (PDT, -7 GMT) op dezelfde dag na het plaatsen van de bestelling. Je kunt contact met ons opnemen via support@anjoize.com om een wijziging aan te vragen.

    Hoe voeg ik items toe aan mijn winkelwagen?

    Zo voeg je items toe aan je winkelwagentje:

    1. Navigeer naar de pagina van het artikel waarin je geïnteresseerd bent en selecteer vervolgens je voorkeuren voor het artikel. Als je op de knop "In winkelwagen" klikt, word je doorgestuurd naar de pagina "Winkelwagen".

    2. Voer het aantal in van het artikel dat je wilt bestellen in het veld "Aantal:" naast de afbeelding van het artikel. Nadat je een hoeveelheid hebt ingevoerd, kun je verder winkelen of je bestelling afronden.

    Hoe kan ik de inhoud van mijn winkelmandje bekijken?

    Om de inhoud van uw winkelmandje te bekijken, klikt u op het pictogram van het winkelmandje bovenaan de websitepagina. Zodra u op dit pictogram klikt, kunt u eenvoudig het aantal artikelen dat u wilt kopen wijzigen door de aangegeven hoeveelheid aan te passen. U kunt ook elk item in uw mandje verwijderen door te klikken op de link "Verwijderen" onderaan de lijst met hoeveelheden.

    Hoe verwijder ik artikelen uit mijn winkelwagen?

    Klik eerst op het pictogram "Winkelwagen" in de rechterbovenhoek van je scherm. Zo kun je alle artikelen bekijken die zich momenteel in je winkelwagen bevinden. Als je het artikel hebt gevonden dat je wilt verwijderen, klik je op de link "Verwijderen" onder aan de kwantiteitenlijst. Hierdoor wordt het artikel automatisch verwijderd en wordt de pagina vernieuwd om je wijzigingen weer te geven.

    Hoe kan ik de hoeveelheid van een bepaald artikel in mijn winkelwagen wijzigen?

    Klik eerst op het pictogram "Winkelwagen" in de rechterbovenhoek van je scherm. Je ziet dan alle artikelen die zich momenteel in je winkelmandje bevinden en de hoeveelheden die je voor elk artikel hebt geselecteerd. Om de hoeveelheid van een artikel in je winkelmandje te wijzigen, ga je met je cursor naar het veld "Hoeveelheid" voor dat artikel en voer je de gewenste hoeveelheid in. Zodra je dit hebt gedaan, worden de hoeveelheid en het bijbehorende dollarbedrag (indien van toepassing) automatisch bijgewerkt om het juiste bedrag weer te geven voor zowel de hoeveelheid als de kosten aan de rechterkant van je scherm.

    Wat zijn de aanbevolen browsers voor deze website?

    Google Chrome, Safari, Firefox, Internet Explorer

    Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

    We accepteren vier grote creditcards (MasterCard, Visa, American Express en Discover), evenals PayPal en Apple Pay.

    Hoe doe ik betalingen met PayPal?

    PayPal is de gemakkelijkste manier om online te betalen. Als je alle artikelen in je winkelwagentje hebt gelegd en klaar bent om de transactie af te ronden, klik je op de knop "PayPal". Je wordt dan doorgestuurd naar de PayPal-website. Zorg ervoor dat je de juiste gegevens invult, zodat de betaling snel en soepel kan worden verwerkt.

    Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?

    Volg de onderstaande stappen om een promotiecode te gebruiken:
    Selecteer het artikel dat je wilt bestellen en klik vervolgens op de groene knop "Naar de kassa".

    Op de volgende pagina word je doorverwezen naar onze klanteninformatiepagina waar je de relevante informatie moet invullen.

    Rechtsboven aan de pagina zie je een vak "Korting".
    Voer de kortingscode in en klik vervolgens op "Toepassen". Je moet controleren of de korting is toegepast en geldig is door te zien dat deze is toegepast op de onderstaande uitsplitsing.

    Wat zijn jullie retour- en omruilvoorwaarden?

    Houd rekening met ons retourbeleid voor retourzendingen.
    Onze klantenservice is 24/7 bereikbaar. We zullen zo snel mogelijk op je verzoek reageren.

    Hoe kun je een artikel retourneren?

    Je kunt contact met ons opnemen via ons ondersteuningskanaal support@anjoize.com voor meer informatie.

    Wat zijn jullie annuleringsvoorwaarden?

    Annulering van een bestelling is mogelijk tot 23:00 (PDT, -7 GMT) op dezelfde dag. Na deze tijd wordt een annulering niet meer in behandeling genomen. Je kunt contact met ons opnemen via support@anjoize.com om een annulering aan te vragen.

    Is het veilig om online te bestellen?

    Ja. We besteden veel zorg aan de informatie die je ons geeft wanneer je een bestelling plaatst via onze online shop (of op een andere manier). De server waarop onze winkel wordt gehost, versleutelt de overdracht van alle creditcard- en persoonlijke klantgegevens met behulp van het standaard internetprotocol SSL (Secure Sockets Layer).

    Is het veilig om mijn creditcard op jullie website te gebruiken?

    Om een veilig betalingsproces te garanderen, maakt onze website gebruik van een creditcardverwerker voor een betrouwbare en veilige internetbetaalgateway die alle gegevens versleutelt met AES-256.

    Worden mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?

    Alle informatie die je met ons deelt is privé en vertrouwelijk. Op geen enkel moment zullen wij uw persoonlijke gegevens delen, verhuren of verkopen zonder uw toestemming, tenzij dit wettelijk verplicht is.

    Gratis bezorging op bestellingen van €40+

    30 dagen retour

    Peta gecertificeerd Wreedheidvrij